Bine ati venit!

Bine ati venit!
Dedicarea,munca ,perseverenta,pasiunea precum si dragostea cu care imi practic meseria sunt doar cateva din lucrurile care vin odata cu cartea mea de vizita.
Sper sa va placa repertoriul meu pentru care am pus foarte mult suflet si sa va bucurati de toate clipele frumoase ce trec prin viata voastra.

Audio

 "Crasmarita,crasmarita"


Rela Lucan - Neicuta cu mustacioara
   
 

Rela Lucan - Ti-a venit vremea baiete
   
  

Rela Lucan - Crasmarita,Crasmarita
   


Rela Lucan - Astazi este nunta-n sat
   


Rela Lucan - Iar plang si mi-e dor de acasa
   


Rela Lucan - Cine are-n casa fete
   


Rela Lucan - Pe o frunza de salcioara
   


Rela Lucan - Aseara M-am suparat
   
 

Rela Lucan - Nana ce dor greu
   


Rela Lucan - De trei zile zac in pat
   


Rela Lucan - Am acasa un bujor
   


Rela Lucan - Merg pe drum cu bolovani
   


Rela Lucan - Pentru anii tineretii
   


Rela Lucan - Mi-a venit aseara in gand
   


Rela Lucan - Am inima pustiita
   




"Ridicati paharele"

Rela Lucan - Daca nu petrec acuma
   


Rela Lucan - Viata viata
   
 


Rela Lucan - Sunt sofer din tata in fiu
   


Rela Lucan - Cand e sora langa frate
   


Rela Lucan - Cand e sora langa frate
   
 

Rela Lucan - Mandrulita mea vino ca mi-e dor
   
 

Rela Lucan - Cine-i om de omenie
   


Rela Lucan - Te iubesc numai pe tine
   


Rela Lucan - Neica-l meu e padurar
   


Rela Lucan - Ridicati paharele
   

Rela Lucan - Anii de strainatate
   


Rela Lucan - Viata marinarului
   














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu